Ratlankių smėliavimas Kaune

Visų plieninių, aliumininių, stiklinių, medinių ir kitokių detalių smėliavimas



Automobiliai su mechaniniais purkštukais

  

Šiek tiek istorijos, kokie populiariausi automobilių modeliai naudojo mechaninio įpurškimo sistemas K-Jetronic, KE-Jetronic, L-Jetronic, kurios šiai dienai jau yra antikvaras ir dažnai sunkiai reguliuojamas ir remontuojamas dalykas. Tokie automobiliai daugiausiai buvo gaminami 1980–1990 m. ir šiandien jau yra 35-40 m. amžiaus ir jų vertė kyla kasmet, tad klasikinių automobilių entuziastai turės „susigyventi“ ir su senomis įpurškimo sistemomis. Nuotraukose – K/KE-Jetronic sistema, lengvai atpažįstama iš kuro paskirstytojo, iš kurio eina kuro vamzdeliai į kiekvieną mechaninį purkštuką. Informacija yra tik bendram susipažinimui.

Audi mechaninis įpurškimas debiutavo 1977 m., ir praktiškai visi 5 cilindrų varikliai turėjo mechaninę įpurškimo sistemą: 2.0E, 2.2, 2.3E, buvo montuojami į Audi 80, 90, Coupe, 100, 200 nuo 1977 iki 1994 m.

BMW mechanino įpurškimo debiutą parodė jau 1977 m. beveik visuose savo sportiškiausių 3, 5, 6, ir 7 serijos modelių gamose, pvz. 323i (1977–1983), 528i (1977–1981). Vos per keletą metų BMW greitai perėjo prie elektroninio įpurškimo sistemos ir mechaninį įpurškimą paliko praeity.

Ford mechaninis įpurškimas debiutavo 1981 m., 2.8 litro V6 varklyje. Jis buvo montuojamas į galingiausius Capri, Granada, Scorpio, Sierra XR4i, 1982 m. pasirodė ir Escort XR3i su 1.6 litro varikliu.

Mercedes mechaninę įpurškimo sistemą įdiegė dar 1975 m. ir praktiškai iki 1990 m. ji buvo naudojama 2 litrų, daugelyje modelių: 190E, 200E, 230E, 260E, 280E, 300E, 400E, 500E, S klasėje. 

Saab iš esmės tegamino vieną 900 modelį, bet jau 1979 m. pritaikė mechaninių purkštukų sistemą savo varikliams ir ją naudojo apie 10 metų.

Volkswagen legendinis Golf GTI su 1.6 litro varikliu ir mechanine įpurškimo sistema pasirodė dar 1976 m. Tiesa, netgi antros kartos 1986 m. Golf GTI buvo su ta pačia įpurškimo sistema ir nieko modernesnio neparodė iki trečios kartos. Be Golf, tik Scirocco (GLi, GTi, GTX) nuo 1977 iki 1989 m. ir Passat (1983–1988) turėjo mechaninius purkštukus.