Ratlankių smėliavimas Kaune

Visų plieninių, aliumininių, stiklinių, medinių ir kitokių detalių smėliavimas



Automobiliai su elektroniniais purkštukais

Šiek tiek istorijos, nuo kokių automobilių modelių prasidėjo elektroninių purkštukų era. Verta paminėti, kad iš esmės visi gamintojai šių purkštukų debiutą įdiegė savo pačių sportiškiausių modelių gamoje, kas leidžia suprasti, jog ši technologija yra itin efektyvi norint padidinti variklio galią. Ant to paties variklio sumontuota ši sistema leido varikliui pasiekti 10-20% daugiau galios lyginant su karbiuratoriaus ar K-Jetronic kuro padavimo sistemomis. Informacija yra tik bendram susipažinimui.

Pirmieji Audi varikliai su elektroniniais purkštukais – 6 cilindrų 2.6 ir 2.8 litrų, buvo montuojami į Audi 80 ir 100 nuo 1991 metų. Jau 2002 m. debiutavo A4 su tiesioginio įpurškimo varikliu 2.0 FSI, o nuo 2007 m. visi Audi benzininiai varikliai yra naujos kartos. Kiti modeliai, kurie buvo gaminami su elektroniniais purkštukais: A4, A3, A6, A8, TT, Coupe.

BMW elektronininę įpurškimo sistemą pradėjo naudoti anksčiau nei kiti – 3-osios serijos modeliai ( (E30 1983–1991) su varikliais nuo 1.6 iki 2.5 litro jau turėjo elektroninius purkštukus. 2007 m. debiutavo modeliai su tiesioginio įpurškimo varikliais. Kiti modeliai, kurie buvo gaminami su elektroniniais purkštukais: 1, 5, 6, 7, 8 serijos, X3, X5, Z3, Z4.

Ford elektronininė įpurškimo sistema EFI pasirodė 1989 m. Escort XR3i ir Fiesta XR2i modeliuose (1.6 litro varikliuose). 2007 m. debiutavo modeliai su tiesioginio įpurškimo varikliais. Kiti modeliai, kurie buvo gaminami su elektroniniais purkštukais: Focus, Fusion, Galaxy, Ka, Mondeo, Scorpio.

Honda elektronininę įpurškimo sistemą sukūrė dar 1985 m., bet Europos rinkoje modeliai pasirodė tik apie 1988 m. Vienas jų – Civic CRX, kuris iki šiol yra vienas geidžiamiausių klasikinių mažų sportinių automobilių. Kiti modeliai, kurie buvo gaminami su elektroniniais purkštukais: Accord, Prelude.

Mercedes-Benz 200-serija baigėsi 1993 m. ir paskutinių metų varikliai jau buvo su elektronine įpurškimo sistema. Ją pakeitusi E-serija (1993–1996) jau turėjo visus variklius su elektroniniais purkštukais. 2006 m. pasirodė CGI tiesioginio įpurškimo varikliai, o nuo 2009 m. visi modeliai gaminami su naujos kartos varikliais. Kiti modeliai, kurie buvo gaminami su elektroniniais purkštukais: A, C, CLK, S klasės.

Opel elektronininė įpurškimo sistema debiutavo 2 litrų variklyje, kartu su sportiškais Kadett GSI, Omega modeliais. 2003 m. pasirodė Vectra 2.2 DGi su tiesioginio įpurškimo varikliu. Kiti modeliai, kurie buvo gaminami su elektroniniais purkštukais: Agila, Astra, Calibra, Corsa, Frontera, Meriva, Signum, Tigra, Zafira.

PSA koncernas (Peugeot ir Citroen) elektroninės įpurškimo sistemą pristatė savo populiariausiame Peugeot 205 modelyje (GTi su 1.6 litro varikliu) labai anksti – dar 1984 m. Keletą metų vėliau ji pasirodė ir kituose Peugeot (309, 405) bei Citroen (BX, ZX) modeliuose. 2001 m. trumpam debiutavo HPi tiesioginio įpurškimo varikliai, bet tik nuo 2005–2007 m. nauji modeliai išstūmė senosios kartos įpurškimo sistemą. Kiti modeliai, kurie buvo gaminami su elektroniniais purkštukais: Peugeot 106, 206, 207, 306, 307, 406, 407, 605, 607, 806, 807, Partner. Citroen AX, Berlingo, C2, C3, C4, C5, Evasion, Saxo, Xantia, XM, Xsara.

Renault pristatė savo elektroninių purkštukų sistemą 1990 m. Renault 19 modelyje. Jau 1999 m. tiesioginio įpurškimo sistema pasirodė Megane ir Laguna modeliuose. Kiti modeliai, kurie buvo gaminami su elektroniniais purkštukais: Renault Clio, Espace, Kangoo, Modus, Safrane, Scenic, Twingo.

Volkswagen trečios kartos Golf (1991–1997) pristatė su keliais naujais elektroninio įpurškimo varikliais, kurių antroji Golf karta neturėjo visai. Jau ketvirtame Golf nuo 2003 m. debiutavo tiesioginio įpurškimo 1.6 FSI variklis, o nuo 2012 m. (7-as Golf) jau visi varikliai naujos kartos. Kiti modeliai, kurie buvo gaminami su elektroniniais purkštukais: Volkswagen Bora, Caddy, Corrado, Jetta, Lupo, New Beetle, Passat, Polo, Sharan, Touran, Vento.