Ratlankių smėliavimas Kaune

Visų plieninių, aliumininių, stiklinių, medinių ir kitokių detalių smėliavimas



Benzininių purkštukų tipai

 

Mechaninio įpurškimo purkštukai

Mechanical Fuel Injection (MFI) purkštukai yra sudėtinė Bosch K-Jetronic sistemos dalis. Sistema pirmąsyk debiutavo 1973 m. Porsche 911, ir baigė savo istoriją 1994 m. Daugelis autogamintojų  (Audi, VW, Porsche, Mercedes, BMW, Ford ir t.t.), naudojo šią įpurškimo sistemą kaip alternatyvą karbiuratorinei sistemai, bet dėl savo sudėtingumo ji taip ir neprigijo, nes sugalvota daug tobulesnė elektroninio įpurškimo sistema. Šiuo metu šie purkštukai yra visiškas antikvaras ir visa K-Jetronic sistema dažniausiai dėl senatvės eina iš rikiuotės. Purkštukai dirba 5-6 bar slėgiu, mes galime juos išvalyti ultragarsu ir pratestuoti purškimą ant slėginių staklių.

Elektroninio įpurškimo purkštukai

Electronic Fuel Injection (EFI) sistemos purkštukai. Šią įpurškimo sistemą valdo kompiuteris, gaudamas duomenis iš įvairių jutiklių. Debiutavo apie 1985 m. ir dėl savo paprastumo bei efektyvumo sėkmingai pakeitė pasenusią karbiuratoriaus bei sudėtingą mechaninio įpurškimo sistemas. Benzininiuose varikliuose šie purkštukai daugiausia buvo naudojami 1990–2007 m. Purkštukai dirba 3-4 bar slėgiu. Šio tipo purkštukus valome ultragarsu ir tikriname ant stendo.

Tiesioginio įpurškimo purkštukai

Gasoline direct injection (GDI) sistemos purkštukai. Tobulėjant technologijoms, šie purkštukai paskutinį dešimtmetį pilnai pakeitė EFI purkštukus. Debiutavo dar 1997 m., o maždaug nuo 2007 m. visi nauji benzininiai varikliai gaminami su šiais purkštukais. Purkštukas dirba 100–150 bar slėgiu, tad jiems testuoti reikalingos spec. staklės (mes netestuojame).